Skip to content
  • Home
  • Subscribe / donate
  • Events calendar
  • Business Directory
  • FAQ
  • News
    • Local
    • National
    • Israel
    • World
    • עניין בחדשות
      A roundup of news in Canada and further afield, in Hebrew.
  • Opinion
    • From the JI
    • Op-Ed
  • Arts & Culture
    • Performing Arts
    • Music
    • Books
    • Visual Arts
    • TV & Film
  • Life
    • Celebrating the Holidays
    • Travel
    • The Daily Snooze
      Cartoons by Jacob Samuel
    • Mystery Photo
      Help the JI and JMABC fill in the gaps in our archives.
  • Community Links
    • Organizations, Etc.
    • Other News Sources & Blogs
  • JI Chai Celebration
  • JI@88! video

Recent Posts

  • Or Shalom reopens its doors
  • JFS from past to future
  • Need holistic approach
  • Sharing stories, advice
  • Journalist shares fears
  • Skills to live together
  • Road to independence
  • Cutting grass with scissors
  • Zionism as a solution
  • Deceit, desire & the divine
  • Reclaiming sacredness
  • Creative project ideas
  • Summer squares and cobbler
  • Thou shalt … summer commandments
  • Legal help for students
  • Revisiting myth of Lilith
  • Wrong person rebuked
  • Canada’s mixed messages
  • Questions for museum
  • Symposium on antizionism
  • Making soccer political
  • CJPAC lauds Pulver’s impact
  • City recognizes Vrba’s legacy  
  • Organ donation saves lives
  • Theodore’s March premiere
  • A healing Shabbaton
  • Supplying healthy food
  • A chime of metal tags
  • Yellowknife seder a first
  • Ishai energizes, unifies
  • A Lag b’Omer to remember
  • Expanding the healing
  • Hannah Senesh – a unique hero
  • Community milestones … May 2026
  • Sharing her testimony
  • Fall fight takes leap forward

Archives

Follow @JewishIndie
image - The CJN - Visit Us Banner - 300x600 - 101625

Tag: hospital

בבית החולים בשתיים לפנות בוקר

בבית החולים בשתיים לפנות בוקר

 הרופאה המומחה החליטה שעלי לעשות בדיקת אם. אר. איי. לאזור הצוואר שלי לאור מוגבלות מסוימת שאני חש בו. בדיקת הסי. טי. שעשיתי בבית החולים סנט פול לא הייתה מספיק טובה מבחינתה, והיא התעקשה על בדיקת אם. אר. איי. שהיא הרבה יותר מקיפה. הרופאה הזכירה לי, בביקור במרפאתה בסוף חודש נובמבר, כי התור לאם. אר. איי. הוא ארוך מאוד, ולכן כדאי שארשם לכל בית החולים שעושים אותה באזור ונקובר. אני סירבתי בכל תוקף ואמרתי לה שאני מוכן לעשות את הבדיקה רק בשני בתי החולים המרכזיים של ונקובר: סנט פול וונקובר ג’נרל – כיוון שלהם יש את ציוד הטוב ביותר

המזכירות הרפואית במרפאה בה עובדת הרופאה רשמה אותי לבדיקה וידעתי שיתכן ואאלץ להמתין חודשים ארוכים ואולי אף יותר מכך לבדיקה המיוחלת. לכן מספר ימים לאחר הפגישה עם הרופאה המומחית התקשרתי למזכירות וביקשתי מהם לרשום אותי גם לתור של ביטולים באחד משני בתי החולים בעיר. מניסיוני לאחר שבע עשרה שנים של מגורים בוונקובר, אני יודע שברוב המקרים זה עובד מצוין. מטופל נאלץ לבטל תור לבדיקה מסוימת או אפילו לניתוח, ואז מי שנמצא בתור הביטולים מקבל התראה קצרה על תאריך פינוי לביצועה. קנדים רבים כאן לא חושבים כלל על האופציה של תור הביטולים והם ממתינים בשקט לתור שלהם, גם אם זה כרוך בחודשים רבים מאוד. אני כבר הבנתי מזמן את הפרינציפ: צריך להיות קצת קריאטיבי ואז אפשר להשיג את מבוקשתך

במקביל להמתנה לבדיקת האם. אר. איי. במערכת הציבורית, החלטתי לנסות ולבדוק מה המצב במכונים הפרטיים שבעיר. מצאתי בסך הכול שני מכונים בלבד שמבצעים בדיקה שכזו, והעלות יקרה מאוד: קרוב לאלף דולר. החלטתי לשמור את האופציה היקרה הזאת למקרה שאאלץ להמתין חודשים ארוכים לבדיקה באמצעות המערכת הציבורית. ולשמחתי זה לא קרה. ביום שני בשבוע שעבר (שחל בשבוע האחרון של דצמבר) קיבלתי פתאום טלפון ממספר לא מזוהה. תחילה חשבתי שמדובר בעוד שיחה של נוכלים שמנסים באמצעות תרגילים שונים לגנוב כסף. אך לא כך הוא. על הקו הייתה אחת העובדות במזכירות הרפואית של בית החולים סנט פול, שאמרה לי כי התפנה תור לבדיקת האם. אר. איי למחרת – יום שלישי בשעה שתיים לפנות בוקר. כמובן קפצתי על המציאה והסכמתי מייד. העובדת הסבירה לי כי בשעות שכאלה בית החולים סגור ואפשר להגיע למכון לבדיקת האם. אר. איי. רק דרך חדר המיון. כיוון שהבדיקה בשעות מאוד מאוחרות בלילה היא שאלה אותי היכן אני גר? ואז עניתי לה בפשטות: במרחק חמש דקות הליכה בלבד מבית החולים

ביום שני בלילה בשעה אחת וחמישים אחרי חצות צעדתי בקור המקפיא של ונקובר אל סנט פול. הגעתי כעבור חמש דקות לחדר המיון, ומשם הופניתי אל המכון לבדיקת האם. אר. איי. הלכתי במסדרונות הריקים והכמעט חשוכים של בית החולים עד שמצאתי את דלת המכון. המזכירה הרפואית קיבלה אותי בסבר פנים יפות וביקשה ממני לשבת ולמלא מספר טפסים פשוטים. במקביל היא בדקה את פרטי האישיים. המזכירה הסבירה לי שהבדיקה לוקחת כחצי שעה ובתוך כשבוע הרופאה המומחית ורופאת המשפחה שלי יקבלו את תוצאותיה. המתנתי כעשר דקות ואז הופיע טכנאי נחמד בשם פול שהזמין אותי לחדר הבדיקה. קודם לכן נאלצתי להחליף את בגדי בבגדים של בית החולים. הבדיקה נמשכה כחצי שעה ואז יצאתי לחופשי

Format ImagePosted on January 13, 2022January 13, 2022Author Roni RachmaniCategories עניין בחדשותTags health, hospital, MRI, Vancouver, waitlists, אם. אר. איי., בית החולים, וונקובר, תור של ביטולים
Proudly powered by WordPress